aku hayut kemana?

|

Masa...apa yg aku nk buat pn aku xtau..nk cerita apa pn aku pnxtau..tp..apa yg aku pikir aku tau...muahahaha..aku pikir bgaimna geng profesional shoot gmba wedding...pikir seni nilai gmbar...itu yg aku pikirkan..aku dilevel mna...stay takok lama..atau ada imprvmnt...itu la yg aku pikirkan...adakah cmra mnjdi bhn utama utk naikn nilai sekeping gmba? atau skill? atau editing? arrghhh..mcm2 aku pikir...tu bab photographer..

crita bab nk kwin..arghh...penin2...lgi 3 bulan nk kwin..brang bnga teluq..sewa bju...gmbaq...bajet kndri...stay xcukup2...dok kalut mnda lain ja...cmra asyik nk jem..kena bli spare 1 lgi..mybe D90 kut...bajet2...aiya....but!! jgn mengeluh...bnda ni kn dugaan..(cewaahh nk +ve kn diri konon..chaiih) so hujan dh reda..buleh blik dh..lgi 30 init nk blik rumah..blik nk buka pc..edit skit2...kaji gmba skit2..tknik2...hahahah...tp hasil..mcm tu jgk...tu la aku..aku mcm aku jgk...meniti hari demi hari...

ZAMERUL
really . lives . photo
Photographer Boyzonezzz
Website : http://www.boyzonezzz.com/
: http://boyzonezzz.fotopages.com/
Tel : + 06 . 012 . 451 . 8411
E : Zamerul_azn@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment