Perubahan

|

weeeeeeeeeeeeeeeeee.....lama bebenor aku xupdate blog aku..start adanya fb ni..besa la kn..tajuk rini perubahan...ermm...
Perenggan pertamaa...siap ada perengan tu..xtahan..wakakaka...setelah 2 tahun aku ceburi bidang fotography ni..dari zero..xde la sampai hiro pun..mmng aku akui lah..bnyak bebenor kena study...mmng payah...tp aku xpasti la zaman sekarang ni..cepat betul budak beljar rini beli kamera..esok tangkap job..lusa buat custom ( gmba kembang) tulant buat kelas...sempoi dok ada...
Setakat ni apa yg aku lihat pada diri aku..err...ada la peningkatan dari zaman november 2008 (zaman beli kamera) sampai la..nk tgk gmba dulu pun malu..mcm xpecaya..tp itulah hakikat..cth hari ni..gmba detail ring..dulu xpenanh aku shoot mcm ni..dapat sedetail mcm ni..tp tula..akhirnya..dapat jgk..apa2 sama2 kita bersabar..jgn pakat2 nk kalut..kena pecaya pada diri sendiri itulah yg patut kita lakukan..mcm yo yo ar je aku naip ni..
aku just nk ckp je..perubahan dari aku xreti shoot detail kepada reti..dari 1 step..aku dah jalan ke 1 step..bg aku lah..ok cow dlu..aku nk ngedit blik...

tip..
1. kalau tag orang..try sesuatu sehingga buleh..
2. 2nd tag orang..bg buleh hat lain pulak.. 1+2 = 3..dah ada 3 step..pastu..pndai lah..praktis..

2 comments:

Anonymous said...

sokongg

yuyu said...

sokong..nmpk gmbr makin kemas;-)

Post a Comment